sobota, 31 marca 2018

Wielkanoc w Szczerym Polu



Dzień  dobry  Wszystkim  w  Wielką Sobotę!

Ostatnio  rzadko  Tu  bywam  i  nawet  się  stęskniłam, ale to  nie  znaczy,  że  zaniedbuję.
Jest  to miejsce,  o  którym  ciepło  myślę. Nie gonię  za  niczym, nie dbam  o  ilość  wejść, 
nie  szukam rozgłosu   i  niech  tak  zostanie...w końcu  na wsi  mieszkam i  unikam  przeludnionych miejsc. unikam, co nie oznacza, że gości nie lubię, wręcz przeciwinie. Zdecydowanie  wybieram  kameralny klimat    i  tak  też jest  na moim  blogu. Oczywiście miło mi jak Tu zaglądacie:)


Czas  przedświąteczny  i    przygotowania  wciąż  trwają,  u mnie  bez  spiny, tak
na  spokojnie, choć  śniadanie  świątecznie  u nas,  nie  wariuję, 
 staram  się dobrze  zorganizować  w  czasie. Znajduję chwilę  na  FOTKI, to  równie ważny punkt....   a  jaja  malowane tradycyjnie  czyli  w  łuskach  cebuli .
 Żurek   w planie,
 a  i  pasztet  z  dziczyzny to  nasz  hit. Obiecuję  podzielić  się  przepisem, bo  jest mega  pyszny, a  dodatek  żurawiny  to  idealne  połączenie.

Kochani  dziś  Wielka Sobota i ostatnia chwila  na  złożenie  życzeń,  tak  więc  z  całego  serca  życzę  Wam, aby  
Wielkanoc  była  czasem  Spokoju, 
 Refleksji  i  Radości
podczas      rodzinnych  spotkań oraz w naszej codzienności nie zapominajmy co w życiu Najważniejsze....
Drugi CZŁOWIEK....bez Niego nie ma NAS,
tak więc pielęgnujmy więzi rodzinne,
 przyjaźnie oraz  drobne gesty...uśmiech.... 
życzliwość ....serdeczność  i ukłon w tym zwariowanym świecie.












A poniżej jedyny mój zakup deco w tym roku, 
korzystam z zasobów zbieranych przez lata. Ostatnio minimalizm mnie urzeka, także nie cierpię z tego powodu.

A jajeczka bardzo urokliwe zdobią gałązki wierzby.











Dzisiejsze wyjście do stodoły, poszłam tylko po siano...koncepcja  na  gniazdka  była...no i przepadłam:)
Zobaczcie sami, nie skromnie powiem, że jestem mega zadowolona z efektu.





















A.N.I.A.


9 komentarzy:

  1. Zdrowych, radosnych i wspaniałych Świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dekoracje.
    Radosnych Świąt Wielkiej Nocy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne dekoracje. Wesołych Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te jajeczka wyglądają świetnie, a Twoje zdjęcia Aniu zachwycają jak zawsze :)
    Wesołych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta obrodziły w jajeczka.
    Wszystkiego najlepszego.:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia. Zdrowych wesołych świąt i mokrego dyngusa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie jak naprawdę wygląda tam ta Wielkanoc. Jestem bardzo ciekawy tak naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne. Bardzo inspirujące.

    OdpowiedzUsuń