wtorek, 3 kwietnia 2018

Chrzestnym nie każdy być może...


Dziś  przybywam  z  zamiarem  pokazania  NOWOŚCI
w  moim  dotychczasowym  
"Kartkowym  Świecie",
Kartka...kartką, a co z oprawą?
pudełko to  ono  nadaje  elegancji, smaku oraz jest małą niespodzianką,
 co  kryje  się  w  środku.
 

Zapytanie  do  Rodziców  Chrzestnych,
kartka  ze  zdjęciem  maluszka i stempel , którego  autorem  jest
Judyta  z  STEMPLOVE

Jest  to miła  niespodzianka  dla  przyszłych  rodziców  Chrzestnych,
coś  niepowtarzalnego...

Pamiętajmy  to zawsze  działa  w  dwie  strony! 
A  jakże często  wymagamy tak wiele,  
nie  dając  nic  od  siebie.

Także  uważam, że  rodzice Julki  
spisali  się  na medal.

Kartka  ze  zdjęciem  to było  wyzwanie  
i  zawsze towarzysząca  myśl, aby  nie przesłodzić. 
Często  słyszymy, że  "Dziecku  nigdy się  nie  odmawia"...
na pewno nie  tym razem.

 CHRZESTNYM  NIE KAŻDY  BYĆ  MOŻE.....
To   wyróżnienie  i  zaszczyt. 
















I  tak  na  potrzebę  rodziców przeuroczej Julii  powstała u mnie NOWOŚĆ.

A  wszystkie  osoby  posiadające  
konto  na IG
zachęcam  do  odwiedzin  mojej  stronki   handmade_w_szczerym_polu
Tam  można  oglądać  wszystkie moje  kartkowe  prace.

Pozdrawiam  serdecznie
Ania



43 komentarze:

  1. Piękna karteczka . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama rozkosz :), cudowna kruszynka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sobotnie pozdrowienia zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak samo uważam że nie każdy musi być ojcem chrzestnym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja byłem ostatnio podczas chrztu mojej kuzynki to podczas rozmowy z rodziną dowiedziałem się że kupili ostatnio miernik jakości powietrza w https://loveair.pl/akcesoria/ecolife-airsensor . Sam na pewno go kupię też za nie długo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakby jakieś wpisy były to na pewno dyskusja na tym blogu była by lepsza.Takie jest moje zdanie na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno, jednak na horyzoncie niespecjalnie widać jakiekolwiek szanse na to aby coś się mogło pojawić.

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń