sobota, 16 stycznia 2016

Zima 2016

 Sobota jak zwykle spokojna  i leniwa,
a dziś szczególnie piękna, 
zimowa  i mroźna
-  na taką zimę czekałam:)
Musiałam  zamknąć  w kadrach 
ten  słoneczny dzień...
Na Fb obiecałam, że zasypię Was 
fotografiami.
Tak więc dzielę się moimi widokami

Mazury w zimowej odsłonie




































































   
       Na oknie mojej Jedynki  mróz wymalował
  piękne zimowe  wzorki

                         
 Dokarmiacie ptaki?
U nas ptasia stołówka czynna
   każdego dnia:)

             
                                            Mój towarzysz podczas
            dzisiejszego  spaceru



A tak wyglądała dzisiejsza podróż ....
z licznymi przystankami na  "łapanie" 
chwili, pięknej chwili:)



A tu dzień w obiektywie Julki





widok na j. Mamry


Zimowy pejzaż ma swój urok,
chyba nikt nie zaprzeczy?!
- nawet jeśli za zimą nie przepada

A jak Wam minął dzień?
Pozdrawiam  z Mazur
A.

31 komentarzy:

  1. Zimę lubię na zdjęciach :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam,ale tak pięknego dnia nie mogłam przegapić:)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie widoczki :) Zimę też lubię :) Pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie u Ciebie - szadź potrafi zaczarować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda szadź grała pierwsze skrzypce!

      Usuń
  4. Super fotki, dzięki nim mogłabym nawet pokochać zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu ja lubię zimę tylko z takimi widokami:)

      Usuń
  5. Odjazdowa stołówka, pokażę dla M, może coś podobnego zrobi? zima w obiektywie jest przepiękna pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karmik to prezent od szwagra,przyjechał aż z Hamburga.Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. U mnie też piękna zima i ja zaliczyłam spacer :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam odmówić sobie spaceru,pogoda była przepiękna i żal byłoby tego nie uwiecznić...

      Usuń
  7. Fantastyczne zdjęcia! :) Zazdroszczę takiej zimy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też czekaliśmy trochę na taką zimę:)

      Usuń
  8. U mnie spadł dzisiaj pierwszy śnieżek, ale nie jest tak pięknie jak u Ciebie! Echhhhh... Te kryształki z mrozu... Zazdroszę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Taką zimę uwielbiam. Piękne widoki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo.Nieważne że mróz ale słoneczko wynagradza!

      Usuń
  10. Wspaniałe zdjęcia! U mnie też tak było pięknie. Szadź na drzewach dodaje baśniowego uroku. W pięknym mieszkasz miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne zdjęcia! Pozdrowienia serdeczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Paulinko,również pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  12. Przepiękna zima. Zdjęcia bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zimę, właśnie za tak piękne widoki,za zabawy na śniegu. Piękne zdjecia! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko też tak mam i na taką zimę zawsze czekam.A zdjęcia to za sprawą słońca:)

      Usuń
  14. Przepiękne zdjęcia:))Mazury zimą mają swój urok,ale bez Twoich zdjęć nie wiedzielibyśmy o nim:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne widoki :-) nigdy na Mazurach nie byłam, więc z przyjemnością będę do Ciebie zaglądać :-)

    OdpowiedzUsuń