środa, 14 grudnia 2016

WIANKI

Dzień bez wianka 
dniem straconym:)
Taki czas u mnie,
 powstało już kilka 
"kółek" bożonarodzeniowych, 
kolejny  rok  takie  prezenty  
trafią do moich  bliskich.
 Co  bliższe sercu ? 
Złoto czy srebro?




Błyskotek  uzbierało  się  trochę,
 a  drewniane pudełka  
idealne  jako organizer
                                                                                    




W srebrze, skradł serce niejednej osoby, 
ale nie  odmówię dziecku i tak
zostaje w pokoju naszej nastolatki.




Sreberka  zawsze mile  widziane 

  

Naturalnie czyli po mojemu,
powstał  na bazie naturalnych  dodatków
suszonej dzikiej róży
 / mój sposób na jej odświeżenie 
i blask to lakier do włosów/
szyszki sosnowe różnej wielkości, 
/część pobielona/
laski cynamonowe  z dodatkiem 
lnianego sznurka,
bombki 
/czerwień wskazana 
przy naturalnych brązach/
owoce oszronionego głogu 
i  inne  dodatki zakupione TU
susz delikatnej kaszki 
z własnego ogródka,
taśma a la wstążka 
w  neutralnym kolorze 
jako tło,
gotowe koło /zasuszone gałązki/
klej na gorąco.

Powstał bez wcześniejszego planu,
 czyli Tu i Teraz.




Kolejny  grudniowy mój twór 
to świecznik świąteczny, 
który powstał jako Nr3,
O moim pisałam Nr1 
na  prośbę pań  Lidii i Ewy  
powstały  kolejne,
był jeden wymóg - czerwone świece,
 a reszta to moja wolna ręka.
Bez ograniczenia mogłam zaszaleć:))


ususzona  pomarańcza  
jako duet do czerwieni


Jak widać na  załączonym obrazku, 
nasz stół zdecydowanie nieprzystosowany,
długość świecznika to 140 cm.
Trzy gatunki mchu leżakują  
na  desce,  cała  reszta 
 to nasza wyobraźnia.  



 



Plan  na dzisiejszy wieczór  
kolejny  wianek na  cel
   charytatywny, 
kiermasz ozdób  świątecznych
/jako  pomoc  Tomkowi 
podczas  ciężkiej  choroby/

Ps.  Coraz bliżej Święta, 
   coraz bliżej Święta!!! 

A.N.N.A






25 komentarzy:

  1. Śliczne wianki. ten z reniferem bardzo przypadł mi do gustu
    a świecznik wow! kolos :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do przeniesienia kolosa potrzebna była pomoc:)A Reniferek cieszy się powodzeniem.

      Usuń
  2. Ale zaszalałaś! Wianek za wiankiem, sama nie wiem który chwalić, bo wszystkie ładne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wiankami zawsze się uaktywniam w grudniu szczególnie:)pozdrawiam Dorotko.

      Usuń
  3. Śliczne te Twoje wianki! Wcale się nie dziwię, że dzień bez nich to dzień stracony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy wianek śliczny, stroik - świecznik również. Miałam dokładnie tak samo z wiankami dwa lata temu , więc doskonale Cię rozumiem, też kocham wianki.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temat wianków wraca jak bumerang i dobrze mi z tym. Pozdrawiam serdecznie Celu:)

      Usuń
  5. Śliczne wianki, każdy pomysłowy .... Włożyłaś wiele pracy i swojej wyobraźni.
    Ps. Aniu - pytałaś mnie o pierniki.Zerknij tutaj - ja tu się uczyłam :)
    Aniu - lukier uczyłam się robić na tej stronie - http://www.kuchniawformie.pl/2013/12/jak-zrobic-lukier-instrukcja-krok-po-kroku/
    Obejrzałam kilka filmików na You Tube - np. https://www.youtube.com/watch?v=elpG3rlTGK8
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za informację,może zdążę przed świętami, ale na pewno spróbuję Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Cudne wianki i podoba mi się, to że wykorzystałaś do nich różne dary natury. Pozdrawiam śnieżnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dary natury to najlepsze dodatki i mam je tak blisko, zawsze suszę.Do wianków idealne.Pozdrawiam Jolu:)

      Usuń
  7. Przepiękne wianki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, wianki są śliczne. Ten w szarościach też mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaszalałaś, Kochana. Pastelowy wianek jest moim faworytem ze względów znanych. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! kocham robić wianki:)
    Pozdrawiam ciepło i spokojnych Swiąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. No kochana, tym razem spadłaś mi z nieba, masz tyle pięknych dekoracji i jak cudownie posegregowane. Ja mam tego tyle, że już nie wiem gdzie. Poupychane w każdy kącik i do głowy na dzień dzisiejszy mi nie przyszło, że mogę sprawić sobie taką skrzynkę. Musiałam zobaczyć na własne oczy, aby w głowie zaskoczyło :-) Piękne ozdoby i wianki.
    Życzę pięknej zimy na Mazurach, bo tu u mnie w centrum Polski chyba jej nie zobaczę. Wesołych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynka, że skrzynek jestem mega zadowolona i mam w planie zakup kolejnych.Wiem coś o tym upychaniu i wieczne poszukiwania:) O zimie to chyba cała Polska może dziś pomarzyć, dziękuję za życzenia i Tobie również przesyłam serdeczne życzenia świąteczne:-)

      Usuń
  12. Wspaniałe! Radosnych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maszko, Tobie również życzę Spokojnych i Rodzinnych Świąt!

      Usuń