wtorek, 26 września 2017

Jesienne Dzień dobry!

  Stuk puk ......Jest Tu  jeszcze Ktoś?

Witam  po dłuuugiej przerwie,
 Jestem, jestem i  u mnie wszystko w porządku, chociaż dziś usłyszałam, że jestem pomylona.
To  już sama nie wiem czy w porządku.

Zakładając bloga jedna osóbka życzyła mi WYTRWAŁOŚCI,
 dziś wiem o czym mówiła:)
Wraz z nadejściem jesieni chciałam się z Wami  przywitać 
 i   powiedzieć  DZIEŃ DOBRY. 
Tak,  stęskniłam  się  bardzo...
 Także  wracam... czy  tego  chcecie  czy  nie,
 to już  postanowione... 

Na  powitanie  jesieni  pobiegałam  z  aparatem 
 i  pierwsze  obrazki  już  zapisane  i
dzielę się z  Wami moimi kolorami .













A to mała zapowiedź kolejnego posta
 Stylizacja mebli
 to wciąż aktualne!
Relacja  z  warsztatów już niedługo!



 Pozdrawiam  serdecznie -  Ania

18 komentarzy:

  1. Uwielbiamm te jesienne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudną jesień pokazałaś....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Aniu . Powroty są fajne , tylko zostań na dłużej. Piękne jesienne dekoracje . Czekam na następny post , wytrwałości życzę. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Melduję się! Fajnie, że wracasz, bo choć podglądam Twoje szczere pole na IG to jednak tutaj Brakowało Ciebie. Trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalne zdjęcia, bardzo pozytywnie mnie nastrajają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesień potrafi być piękna, a w szczerym polu tym bardziej, fajnie, że wracasz. Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt biegania z aparatem bardzo owocny... piękną jesień pokazałaś. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesień zachwyca bogactwem kolorów i smaków. Wspaniale zdjęcia na powitanie jesieni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe zbiory dyń. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne jesienne dekoracje.Świetne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obrazki cudowne Aniu. Warto było na Ciebie czekać. Fajnie że znów jestes😝

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu....jak miło Cie zobaczyc, usłyszeć i poczuć Twoje jesienne klimaty, w związku z tym zabieram Ciebie i ta piękna skrzyneczke z 1 zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne jesienne, a jednak tak ciepłe fotki...

    OdpowiedzUsuń
  14. No jak tu nie kochać jesieni- te cienie i blaski, smaki, kolory, zapachy...
    Pozdrawiam cieplutko!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. a więc trafiłam akurat do Ciebie na Twój powrót.Dzień dobry,witam:):): i pozdrawiam...ale ładne zdjęcia..

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale Cie tu dawno nie było! :) A tu już jesień! Piękne zdjęcia! Ja własnie jestem na etapie wybierania włóczek na nowe zimowe swetry! Musze przyznać, że znalazłam ciekawe kolory włóczek z alpaki, jestem ciekawa jak będzie się to nosić!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko na tym blogu jest bardzo dobrze napisane. Sam lepiej bym tego nie napisał.

    OdpowiedzUsuń